Jag följer strömmen ..

Jag budar lite på tradera, det har aldrig varit något jag tänkt på när det kommer
till kläder till Snoris faktiskt trots att jag hört många som gör det.
Men nu jäklar är Alexandra igång här , det ska budas & vinnas något hoppas jag ?!

Synd att jag är så lam att jag inte vill göra av med ett enda plagg av Änglas kläder
annars hade jag nog lagt ut en hel del på tradera jag med för det tar upp plats
& frågan är om man verkligen kommer använda dom igen om man får fler barn...
Då vill jag säkerligen vilja köpa nytt igen .
Jaja , vill behålla allt tills vidare haha :D








Postat av: Natha

Åh dom sista raderna värmde mitt hjärta :D Har vart så ledsen att Lillens kläder blev förstörda i en brand men de är nog som du säger, man kommer ändå vilja ha nytt =)

2009-08-24 @ 16:40:01
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?