Lilla terroristen är igång.

Terroristbarnet är igång nu , hon river ut allt , slänger det kring sig & sen ger mig
ett hånflin , det är min dotter det haha. 
Just nu är hon på skrivaren som förtillfället står på golvet för vi har monterat ner
skrivbordet , så det är papper överallt just nu .
Inte nog med att stökar ner , hon biter mig i tårna också ;)

Ska se om hon ska sova en stund, hon var på väg men så fick jag sms & hon blev
klarvaken igen , först ska det bytas blöja , känner doften av kärlek ?
Under tiden hon sover ska jag sätta igång & diska & plocka undan ,
sen ska vi bege oss ut för man kan inte sitta inne när det är såhär bra väder !
( dvs när det inte regnar )

Ikväll blir det gymmet , ska bli riktigt skönt :D








Postat av: Lisa

Hahaha, jag älskar med stort Ä den ungen ;D

2009-08-19 @ 22:55:02
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: carolin

hej! mm visst är han :) vi tänkte gå till perslund nu vid 10 halv 11 =) har addat dig på msn (:

2009-08-20 @ 09:40:55
URL: http://cna.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?