Måndag.



Idag gick vi upp först vid 12 faktiskt , Snoris vakna dock vid 8 & fick en flaska & somnade om gott.
Jag ska verkligen inte klaga för sova är det bästa som finns ;)
När vi kom upp blev lite lunch för Änglas del , vilket slutade med ett bad haha.
Har busat & haft oss till nu då & rådissade mig för att leka själv , tack hjärtat haha .
Hon börjar bli trött så snart blir det nog en tupplur för hennes del , sen funderar jag på en promenad.

Denna veckan ligger jag på nr 13 på topp 100 på Föräldrarbloggarna !
Det går frammåt :D

Idag kom mina betyg från i våras också , på något sätt har jag gjort av med dom jag fick
men nu så är det bara att ringa Landskrona kvar sen ringa dom här i Åstorp så jag kan börja
sysselsätta hjärnan lite !

Nej nu tycker min tös att mamma ska komma & leka :D








Postat av: Natha

AKTAAA :O NALLE PUH ÄTER UPP DIN MAN ! :O

2009-08-17 @ 17:01:01
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?