Öppna förskolan .

Idag klev jag upp 7.20 ungefär , Linn skulle till skolan & jag tänkte passa på &
ta en dusch i lugn & ro innan dom åkte , mitt lilla monster gillar inte att sitta i sin
matstol & glo längre så man får ta alla chanser som går haha .
Käkade lite frukost tillsammans & nu har dom nästan precis åkt .
Snoris flyger runt här & snart ska hon få lite kläder på sig & sen sova en stund.

Vid 10 ska vi möta Chornelya & NovaLee vid öppna förskolan ,
är babycafe idag så det blir nog kul .
Lite sångstund & fika är ju inte fel?
Ska även se om jag ser bvc-sköterskan så kanske man kan boka tid till 10mån kontrollen.


Annars vet jag inte alls vad dagen bjuder på , blir nog någon promenad & lite så .
Ska iallfall ta hand om disken från igår , ja hur roligt är det nu då?
Sen blir det bara små städning här hemma .
Jo just det, ska jaga syon idag också !








Postat av: Toni - 330 dagar Pappaledighet

Låter kul med öppna förskolan men har den inte startat ännu :D

2009-08-24 @ 11:04:04
URL: http://toni.bloggme.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?