Ska vi gå till doktorn Ängla ?

Gick upp vid halv 10 idag , sen blev det lite gröt för Änglas del & ett gott bad .
Nu sover hon igen i vanlig ordning.
Vi har busat en massa & ungen är lite små hypokondriker , skämtosido ,
börjar man hosta härmar hon en , så börjar man prata med riktig "det är synd om dig röst" &
frågar om hon är sjuk , då hostar hon till , frågar om man ska gå till doktor , hostar hon , ska du ha medicin så hostar hon  haha , ser & låter roligt vill jag lova .
Hon riktig tvingar fram ett host ;)

Man kan undra var barnen får allt ifrån faktiskt , idag hittade jag henne stående på cdspelaren ,
hon ska verkligen klättra på ALLT .
Sen har hon krypit runt & ropar på sin pappa , letat i lägenheten men han var ju inte här ;)

Jag är så lycklig att jag har henne , min älskade dotter !
Hon är så underbar så jag hittar inte ens orden.
Det är en gåva att vara förälder , att få se dom små hjälplösa liven växa & bli mer självständiga för varje dag som går.
Se hur dom utvecklas & lär sig nya saker & ständigt undrar jag vart tiden tog vägen .
Känns som det var igår hon var nykläckt .
Snart är vår lilla tjej 1 år , känns helt ofattbart !
Hon har en stark personlighet , envis som synden & fan ta dig om du inte gör som hon vill ;)
Väldigt lik sin mamma tycker mormor , jag får nog hålla med.
Men jag tycker det är härligt att hon är bestämd ( inte alltid men oftast ) , hon vet vad hon vill & det är ju så det ska vara .

Fundera på att skriva en lista som alla andra gör om vad deras barn kan , kan ju vara kul att kunna gå tillbaka & läsa sen  för min egna del .
Jaja återstår att se. 


Nu ska jag läsa lite bloggar & dricka kaffe ;)








Postat av: Lisa

Skriv en lista :D kul att ha, man glömmer fort säger mamma :) skriv första ord och allt sånt! :D :D filma henne när hon hostar, haha :P

2009-08-12 @ 12:20:46
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?