Snorigt & hostigt barn ..



Ja i natt hostade Ängla jättemycket, vaknade var & varann minut så
tillslut fick hon sova mellan oss istället , lättare än att hoppa ur sängen varje gång.
Men hon sov bättre efter det så det är skönt .
Hon har snorat & hostat en hel del idag , så det är väl därför hon sovit dåligt i två nätter.
Men det märks på henne att hon inte får sina timmars sömn för hon har sovit
hela dagen nästan men det hade jag också kunnat om jag ska vara ärlig :P

Passade på att städa & diska medans hon sov , hann med allt utom att damsuga som
jag fixa efter att hon fått lite mat , otroligt nog satt hon nöjd i matstolen & tittade på .
Pekade på damsugaren & sa titta hela tiden sötungen min :D

Hann vika all tvätt också , otroligt vad jag har hunnit med idag trots hon varit vaken .
Hon hjälpte till & med lite genom att ge mig lite kläder haha .
Sen la hon tillbaka sina vikta tröjor i tvättkorgen igen haha så det blev lite dubbelarbete med .

Efter all städning kände jag mig rejält äcklig så det var bara & hoppa in i duschen båda två.
Det tar på krafterna & plaska så hon somnade som en klubbad säl så fort jag fått på henne
blöja & t-shirt , men vi får se hur länge hon sover denna gången .

Snart kommer syster hit också , jag ska hjälpa henne med läxan & hon ska fixa två naglar på mig .
Har tippar på 2 st & dom vill fan inte sitta länge på mig , mina naglar är knepiga faktiskt .
Men skönt att man har egna på dom andra :D
Sen blir det laga käk , snabbt & lätt blir det köttbullar & makaroner .
Längesen man åt det så det kan ju vara gott !

Nej nu ska jag betala den sista auktionen så är det klart :D
Har budat hem lite grejer så jag är glad haha.








Postat av: Anonym

har länkat dig på min blogg

2009-08-26 @ 20:17:34
URL: http://www.metri
Postat av: Isabelle

jag har länkat dig på min blogg.

2009-08-26 @ 20:18:33
URL: http://www.metrobloggen.se/ungmammmaa

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?