Snoris har blivit sjuk ...

Till & börja med , i dag blir Ängla 10 mån !!



Jag har ju skrivit lite tidigare i veckan att hon verkar ha förkyldning på g ,
om det är det vet jag dock inte men hon är sjuk "ordentligt".
Hon är jätteslö & är kokhet så febern är ett faktum.
Lilla hjärtat mitt är inte alls bra :(
Hon har legat i famnen på oss helt lugnt vilket hon aldrig gör annars,
inte mer än 10 sekunder iallfall .
Hon har sovit på sin pappa i snart 3 timmar , men det behövs .
Ätit dåligt har hon också gjort , en flaska välling på morgonen & en burkmat , sen jättelite nektarin .
Så snart hon vaknat ska jag prova & se om hon vill äta lite .
Misstänkte detta redan igår för hon kräkte ju rätt ut & i morse samma sak ,
men trodde ändå bara det var vanligt kräk som innan men ja , nu ser man att hon inte mår bra.

Skulle egentligen på 45 års fest hos svärfar & A imorgon , men jag blir hemma men Ängla.
Lämnar inte bort henne när hon är sjuk , finns inte med på världskartan .
Hade sett framemot imorgon men att finnas här för henne är viktigare.
Så älsk får roa sig på egen hand haha .

Jaja , vad har annars hänt , ingenting tror jag .
Igår köpte vi bilstol , fixa galltvålen & handla lite på Maxi & käka goda räkbaguetter som jag gjorde.
Satt gott i magen .

Idag skrev vi kontrakt på 4an så 1 okt flyttar vi , stressmonstret i mig vakna till liv & jag
insåg att vi har enormt mycket att packa men det ska ju inte packas så noga , det är inte långt vi ska flytta.
Varit hos mamma , käkade & snacka skit som vanligt .

Jag ska städa lite snart , ska bara hitta lite ork till det är aptrött efter dessa nätterna
Ängla inte kunnat sova ordentligt , men inatt var det lite bättre.
Men igår lipa jag av trötthet om jag ska vara ärlig , vi är så bortskämda med att hon
sovit hela nätter från dag 1 , så kroppen är inställd på det.
Men jag beundrar er som går upp flera gånger om nätterna i flera månader !

Kommer lite mer senare ikväll , nu ska jag glo vidare på nätet.








Postat av: Julia-Mamma till Melina & Blivande student

Grattis på 10-månadersdagen!

2009-08-28 @ 21:53:16
URL: http://mammakiznic.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?