Storhandling & tradera !

Hoppade bilstol & galltvåls köpandet idag , så det blev direkt in på citygross.
Snoris tyckte det var ok de första 5 minuterna sen var det skittist & sitta i kundvagnen
så vi fick bära på henne hela tiden , så man är rätt mör i kroppen nu .
Fick nog med det mesta skulle jag tro , småsaker som inte fanns som ska ordnas bara.
Blev dock snopen att 20 l vällingen kostade mer än 30 l vällingen , samma märke & ålder men ja:P
Efteråt fläska vi till det inne på Mc , pinsamt men sant , jag orkade inte höra på min gnälliga karl
att han höll på att dö av hunger , Ängla fick smaska på majskrokar & dricka vatten med sugrör
& då är hon allt lycklig ;)

När jag packat upp alla varor & donat så kika jag in på auktionen jag budat på x antal gånger,
innan vi åkte ledde jag & hoppades få fortsätta med det men icke ,
idiotiskt nog kollade jag 1 minut försent annars hade jag nog tagit hem det !

Så i lite små sorg börja jag leta i dom som var påväg att avslutas ,
så jag vann en jättesöt tunnika från Nameit för enbart 48 kr , tja det tackar man för .
Är ju inga pengar för ett klädesplagg !
Vann även ett set med byxa & tröja , småsumma där med så det gör inget om det
blir nersmutsat & aldrig går att använda igen :D

Nej nu ska jag fortsätta leta upp roliga auktioner .









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?