Vad heter jag ?

Jag är så trött nu så jag vet knappt vad jag heter känns det som så snart kallar nog kudden på mig .

Idag har vi som tidigare nämt varit på två kalas. 
Orkar inte skriva mer detaljerat mer än jag har haft det hur trevligt som helst !
Åkte hem vid 10 tiden , vår lilla dotter slockade som ett ljus i bilen för hon har inte sovit mer än någon timma idag .
Hon är ett sömnmonster som kräver många timmars sömn så hon har varit lite gnällig till & från ,
sen har ännu en tand spruckit fram i nedre käken och det är inget behagligt & troligen har det
varit därför hon ätit dåligt, sovit konstigt & varit lite extra mammig dom senaste dagarna så hon fick lite alvedon &
hon blev betydligt lugnare & åt bra efter det , så det var skönt .
Tycker inte om & ge henne medicin men ibland är det bäst för Snoris .

Nu ska jag snart hoppa i säng känner jag , ögonen går i kors men först ska man varva ner lite.
Varit en lång dag , så det är rätt skönt & bara sitta ner & andas lite i lugnet ,
barnen sover & gubben sitter med sin dator ;)
Ska läsa lite bloggar & glo lite på FL & fejset , sen får jag helt enkelt kasta in handduken & ge mig .

Imorgon ska vi äta frukost hemma hos mina päron  , en hel vecka sedan vi träffade dom så
jag börjar bli mamma&pappa sjuk ;)
Sen får vi se vad dagen bjuder på ...









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?