Änglas utveckling .

Jag har många gånger tänkt skriva allt Ängla lär sig men inser rätt snabbt
att det är omöjligt att skriva ner allt på en & samma gång, hon kan för mycket helt enkelt !
Hon lär sig nya saker hela tiden & snabbt går det.
Hon springer fram med fart & fläkt, visar sina framsteg i en takt vi inte riktigt hinner med ;)
Känns som man hade kunnat skriva i all oändlighet om hennes framsteg & allt hon gör.
Eftersom hon är väldigt pigg på att upptäcka & är orädd för det mesta så lär hon sig en hel del,
vi låter henne även utforska & prova det mesta såvida det inte är farlig, men jag/vi anser att det är viktigt att hon ska få testa sin förmåga vad det än gäller i stort sett.
Hon är duktig på att hitta på alla möjliga konstiga saker & vågar sig på allt & det tycker jag är bra
samtidigt som det kan bli lite jobbigt ibland eftersom hon likaväl kan hoppa rätt ut från en stol & tycka det är jätteroligt vilket är lite väl riskabelt men visst hon är inte ett barn som är särskilt känslig för lite ont men
det kan ju gå illa när hon leker stålmannen från dom höjderna ;)
Nej jag är glad att vi har en vild & tokig dotter faktiskt, man får veta att man lever kan jag säga.
Ibland vill man slita håret av sig just för hon är överallt & man får inte en lugn stund vissa gånger
men det är det som är charmen med att vara förälder.
Som sagt, får nog helt enkelt inse att jag inte kan berätta allt som Ängla kan & hela tiden lär sig ,
men vad gör det egentligen ;)
Hursom helst var det lättare när hon var liten för då hann man med i alla framsteg, nu blir man förvånad över hur mycket hon faktiskt kan !








Postat av: Lisa

Sååååå söt :D

2009-12-20 @ 14:51:29
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?