Förkylning from hell !

Sitter här & är rejält förkyld & inte nog med det så har Ängla också fått sin del av kakan
& hon är redan lite förkyld & jag hoppas det stannar där.
Var inte längesedan vi var sjuka sist men det är ju så, blir en av oss dåliga får den andra ta del av det.
Jag vill bara gå & lägga mig, vakna & vara frisk igen för jag är så trött på att bli jättesjuk
varje gång & just nu är det mycket med skola, allt som kom med graviditeten mm så detta
är ju bara droppen som får bägaren att rinna över & suga ur den lilla energin som var kvar !
Jaha , annars då?
Vi var barnvakter åt mina syskon i Lördags & sov där, Ängla totalvägra att sova så hon somnade inte fören vid
23 tiden & vaknade mitt i natten när älsk var iväg & hämtade mina päron & gallskrek i en timma,
verkade mer som hon hade mardrömmar eller något för när jag tände så lugnade hon sig men så
fort vi la henne ner så började hon igen så det var inte många timmar sömn kan jag säga.
Igår vaknade man & mådde hemskt ännu en dag, skulle egentligen vaccinerat Ängla men eftersom
hon var extremt klängig & lite små hängig tyckte jag att vi skulle avvakta eftersom det var tecken på
att hon började bli sjuk & rätt hade jag ju !
Egentligen skulle vi på Linn´s luciatåg på skolan ikväll men jag vill inte ge mig iväg
bland massa barn & vuxna heller för den delen när jag är såhär så jag & Ängla får bli hemma :(
Jaja , nu ska jag inte skriva mer för denna gången .
Ska passa på att vila medan Ängla sover nu !








Postat av: Therése

Krya på er!! Krama tösen massor

2009-12-07 @ 13:19:39
URL: http://tstruwe.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?