Jag & mina hormoner är inte roliga.

Jag har tidigare skrivit hur hemsk jag är som gravid, jag blir en människohatande subba rent ut sagt.
Som nu är jag inne i en period då jag inte vill veta av människor, syster går bra för hon
är liksom hon & känner mig utan och innan & hon vet hur jag är & förstår när jag har det jobbigt.
Men sen spelar hösten/vintern in, jag får mina mörka tider just nu & då blir jag ännu mer osocial
& vill gräva ner mig i ett hål i marken tills lite sol kommer upp.

Någon som verkligen får lida när jag är på tjocken är självklart min man,
satt & läste i en annan blogg & kände igen mig.
När jag väntade Ängla gjorde jag nog slut med min stackars man 50000 gånger
& det handlade då om ca 5 minuter.
En gång packade jag en liten väska ( som jag förövrigt lämnade kvar i hallen tror jag ),
tog Sina & gick, jag gick ju bara runt huset sen tyckte jag det var läskigt ute för det blåste haha.
Även nu kan jag tänka att jag minnsann skiljas för han exempelvist glömt att diska som han lovade haha & låtsas vara jättearg men så inser man ju själv hur fjantigt det är !


Inte nog med att man blir allmänt psykiskt störd i skallen av att må som ett as hela tiden så ska hormonerna spela ett spratt med en det närmsta 30 veckorna. Tänk vad man ska gå igenom under så lång tid.
Men man får ju inte glömma bort att det är värt varenda sekund :D










Postat av: Lisa

Haha, du är så söt :D packade väskan xD

2009-12-03 @ 12:49:49
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: carolin

hahaha. känner igen detta. blev själv sån när jag va gravid med theo. så min gubbe fasar för nästa gång jag blir gravid &njuter av tiden nu hahaha..

men det konstiga är att jag det att jag blir en subba men ändå gör man som man gör fast man vet att man är elak.. ja dt är inte lätt att vara gravid ibland önskar man att gubben fick vara det istället:)

2009-12-03 @ 15:10:34
URL: http://cna.blogg.se/
Postat av: Johanna

gud, jag kan inte hjälpa att påpeka att på din header står det "lyckligt gift med min livs största kärlek". det heter mitt livs och inte min. haha :)

2009-12-03 @ 18:42:27
Postat av: Zara

Haha va gulligt de med väskan, jag blev skit snäll men nu är ja en riktigt subba mot honom.. Kanske en sen reaktion haha ;D

2009-12-03 @ 21:43:57
URL: http://harskrivsomdetmesta.blogg.se/
Postat av: Maggi

Ameh, klart det heter min största kärlek & inte mitt största kärlek.. Det sistnämnda låter så jävla illa. :P

2009-12-03 @ 22:05:43

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?