Läkarbesöket igår & dagen i korta drag.

Igår kom syster hit på förmiddagen en snabb visit & sen kom älsk hem strax efter hon åkt.
Var ju hos läkaren också, gick skitbra får jag säga, dock var läkaren något speciellt &
visste knappt vad medicinerna var ännu mindre hur man skulle lägga in e-recept men jag ska
inte klaga jag fick den medicinen jag ville ha så jag är tacksam.
Blev även sjukskriven året ut så jag får lite tid att återhämta mig vilket var jätteskönt !
Så numera ska jag äta 3 lergigan comp tillsammans med 3 pimperan om dagen + en tablett  Omeprazpl mot
magkatarr , dont ask me why men det kunde hjälpa det med.
Efteråt så åkte vi till 2 apotek & hämta tabletter sen vidare ut till syster & tog en kopp kaffe.
Ängla var glad för vovvarna men inte när dom skulle slicka henne i ansiktet & lite ledsen blev hon när Maestro , deras rottis råkade knuffa henne med bakdelen ;) Sen råkade hon slå hakan i stolen också men ingen större skada skedd så , men hon var övertrött & det leder till att hon blir överkänslig såklart.
Syster följde med oss hem & jag gjorde två olika kolor sen tittade vi på film.
Jag somnade i soffan haha, som det roliga sällskap som jag är !
Men vafan, jag skyller på att jag är på tjocken .
I natt hade älsk kräkt & haft sig & även när han vaknade i morse & enligt reglerna får han inte vara på jobbet
då eftersom han jobbar med det han gör, så vi har fått ha han hemma idag & det är lika mysigt som alltid :)
Har tvättat enorma mängder tvätt & slöat , jag blev helt slut av tabletterna så jag sov ett tag också.
Annars har vi inte gjort allt för mycket, lagat mat & lite så , skulle egentligen rensat/städat i kökskåpen men ja det får bli imorgon istället för jag orkar ingenting :P Har sprungit runt i pyjamasbyxor hela dagen ska jag erkänna.
Nu sitter jag övermätt & illamående, men ja man ska inte trycka i sig maten bara för man kan det nu.
Magen är inte riktigt kompis med mig nu helt enkelt.
Nu väntas det lite gott kaffe medan lilltjejen sover .
Lite snö har vi i tråkiga Skåneland för en gång skull !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?