"Pappa" har bytts ut mot "mamma"

Godmorgon !
Igår var vi på stan ett par timmar med syster, blev fika på epresso house & en sväng i butiker
& yttligare en latte haha. När vi kom hem blev det en kopp kaffe innan hon åkte .
Ängla nannade gott & efter ett tag kom svärmor på en snabb visit & när hon skulle gå
kom syster igen haha. Vi skulle som sagt iväg & handla inför idag så när gubben kommit hem så åkte vi till Citygross & Maxi för att handla mat mm. Så nu är allt fixat, ska ha lite mer ost kanske , vi får se.
Hittade färdig marinerad fläskfile så vi körde på det istället , så har jag sparat mig att marinera och sånt skit.

Så imorgon blir det iallfall såhär:
Förrätt: Toast med räkor ( är som en räkröra skulle jag kalla det)
Varmrätt: Helstekt fläskfile med potatisgratäng + "sås" till köttet & sallad.
Efterrätt: Chokladfondu med olika frukter bla jordgubbar,ananas,mango mfl & mashmallows
Ska även ha lite ostbricka på mannens begäran under kvällens gång.
Så skålas det i pommac för vår del ;)

Ängla har lärt sig massa skit , förlåt JAG har "råkat" lära henne massa skit som att skrika när hon leker,
vi lekte häromdagen så gömde jag mig under en filt & varje gång hon tittade under den låtsas skrek jag lite försiktigt & hon likadant haha hon hade jätteroligt , bara att igår höll mina & systers trumhinnor påväg att sprängas när vi satt vid köksbordet.
I vanliga fall får man höra ordet "Pappa" 20000 gånger om dagen , ungen är en pappagris & alla andra kan sticka om hennes pappa är i närheten ungefär , men nu så säger hon "Mamma" om och om igen , vet ni varför?
JO för man kan ju göra bubblor i munnen när man säger det :P Så det är inte som hon är glad för sin lilla mamma inte utan för det är skitroligt att göra bubblor såklart.
Men hon har varit ovanligt gosig dom senaste dagarna, kommer & pussas & kramas & ligger
gärna & myser i famnen & det är inte vanligt !
Nu ska jag hastigt avsluta detta för nu är det dags för  byte av äckelblöja som vi
gillar sååå mycket ;)









Postat av: Tandfen

Vilken fin blogg du har! =)

2010-01-05 @ 10:54:15
URL: http://theworkoutgirl.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?