Sockerkaka till frukost !

Just nu står sockerkakan i ugnen & jag hoppas den snart är klar.
Är hungrig som tusan !
Brödet var slut & Ängla sover så då kan man inte gå & handla, så då kom jag på den
geniala iden att baka sockerkaka till frukost ;)
Ska slänga på en ny kanna kaffe för jag har ju som tidigare nämnt väldigt svårt
att dricka kaffe som stått en stund för den goda smaken försvinner.
Sen när Ängla vaknat ska jag försöka ge henne lite mat, förmodligen är det som alla andra
dagar, hon kommer inte att äta , men sen så ska vi ge oss ut i snön & busa lite
& hon ska få åka pulka.
Skriver lite mer senare för nu ska jag fixa kaffet & kolla in kakan !








Postat av: Alexandra

Vilken fin blogg du har :) Allt bra med dig? Kram

2009-12-21 @ 11:25:51
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?