En sovande snoris & roliga kommentarer.

Ängla sover gott i vagnen , kan tänka mig att hon sover ett bra tag,
idag har hon inte sovit särsklit mycket , mest powenappat på knappt 10 min.

Haha , hur kunde jag missa att flashback forumet skulle vara så roligt,
tydligen googla något mitt namn & hittade artiklen om mig.
Rätt som det var lät det som det skulle vara förbud att skaffa barn om man mått dåligt tidigare.
Ja tänk , man kan ju absolut inte vara en bra mamma om man mått dåligt?
Hm , hur resonerar man?
Sen var det ju synd att vi var tvunga att gifta oss pga våran dotter.
OJA , vi gifte oss säkerligen för vi har barn ihop , för det var ju inte vår tanke med
förlovningen några månader INNAN Ängla blev till ;)
Men herregud vad jag har skrattat & besöksantalet på bloggen har ökat rätt bra.
Tack :)

Men får faktiskt erkänna att det finns vettiga människor som skriver där också ,
så det är ju inte bara ett gäng idioter , när det väl kommer till kritan förstår jag vissas tanke om
saker & ting , men det uttryckts jävligt korkat.
Men så är det ju iallfall forum , men det är ju kul att provocera , varför skriver man annars i sådana trådar?








Postat av: Lisa

Du är en megabra mamma ;) <3

2009-02-05 @ 19:26:18
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: beetty

fyfan har du varit inne på forumet om barnmisshandeln? många mammro som skriver där att de står sina barn mm, de gör mig otroligt upprörd, vilka nötter de finns & nu så är de anmälda & vet inte vad de ska göra? ööhhm, sluta slå sina barn kanske? skulle aldrig lägga en fena på mitt barn & göra de illa medvetet, ALDRIG! fyfan säger jag, de ska inte vara mammor :( kan man verkligen älska sitt barn om de slår dem?



Hoppas ni m¨r bra iaf =)

2009-02-05 @ 23:05:12
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: Moa

jag följer många ung mamma-bloggar och läste också stor del av den diskussionen, helt sjukt. jag har också mått dåligt tidigare, och fattar verkligen inte hur de tänker. ska man förbjudas att skaffa barn bara för att man försökt ta livet av sig någon gång? det handlar väl för guds skull om hur man mår när man skaffar barn och hur man klarar av det - inte om vad man gjorde för flera år sedan!

kram!

2009-03-08 @ 22:55:16
URL: http://legobit.bilddagboken.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?