Första sprutorna.

Ja , idag fick min lilla snoris sina 2 första sprutor.
Jag var inte nervös alls konstigt nog , jag intalade mig att det skulle gå
lika bra som med pku provet , alltså inget hon brydde sig om .
När vi kom dit så var hon hyfsat trött , den tiden brukar hon alltid sova ju .
Men första sprutan sa hon inget, hon hade ett leende på läpparna,
andra sprutan gnällde hon 1 sekund, för då sa inte sköterskan något till henne & då blev det väl tråkigt.
Så hon fick nappen så var det inga problem .
Man har hört hur mycket dom flesta skriker mm , hur ont det gör i mamma hjärtat.
Detta gick hur bra som helst & hon somna gott när hon kom i vagnen .
Så nu får vi se om hon får feber eller så .
Frågade även vilken temp. hon skulle ha när det är nödvändigt att ge henne alvedon.
Jag vill inte trycka i henne massa mediciner i onödan , men det var när det var ca 39 grader sa hon så.

Nu ligger hon & sover , lär hon göra ett tag till för hon har varit piggelin sedan kl. 10 ungefär.
Och har man en sjusovare till dotter så krävs det mycket sömn haha.








Postat av: Anonym

Duktig flicka :)

2009-02-11 @ 13:38:08
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Nina

det ska du verkligen vara glad för! min tjej skriker så det säkert hörs ut i korridoren medans jag står med tårar i hela ögonen :p

2009-02-12 @ 09:37:29
URL: http://niina89.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?