Godkväll..

Hej igen !
Här händer det inte mycket, min lilla sötnos har sovit sedan 3 tiden.
Antagligen är hon extra slö idag efter blodprovet , en sån liten lär ju märka av det lättare.
Precis ätit nudlar, jag har ingen lust att laga mat till bara mig själv så då passar nudlar utmärkt.
Får se om min lilla fis vaknar snart, får hoppas det , helt ärligt saknar man henne
när hon sover hela tiden , vill ju kramas o pussas, leka & skratta med henne :)
Hur man än försöker kan man inte sätta ord på kärleken till sitt barn , jag
försöker få fram orden men det går bara inte, det är för mycket kärlek för att beskrivas.

Nu ska jag kolla vidare på tv ...








Postat av: Magdalena

Hur är det med Sina?

2009-02-19 @ 11:06:34

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?