Grattis hjärtat !

Ett stort grattis till Älsk <3

Tänka sig så är jag pigg & vaken ännu , lär ju inte lägga mig försen han kommer hem .
Han slutar väl snart , verkade så iallfall :)
Ängla sover fortfarande , tråkig hon är haha.
Ska snart få liv i henne & få i henne lite mat.

Nej , nu ska jag titta vidare på tv !








Postat av: Therése

Hälsa Grattis från mig och Krister!!

Pussa Ängla massor!!

2009-02-17 @ 02:17:38
URL: http://tstruwe.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRATTIS!!!! :D Du får hälsa Daniel så gott! :)

2009-02-17 @ 08:36:16

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?