Hej .

Inte haft en tanke på att blogga försen nu , fick en härlig sovmorgon i dag också , gick upp lite över 11 .
Inatt sov lillan i sin egna säng , hon sover lika bra där , mest jag som ojjar mig över det , för jag saknar henne
när hon inte ligger bredvid & så är hon ju så liten , ser hemskt ut att hon ligger själv i den stora sängen ;)

Iallfall , idag har hon ätit bättre åt sin tredje flaska för en timma sedan , mycket bra :D
Lär bli 2 till innan hon sover för natten .
Varit vaken mer också har hon varit powernappat en del bara haha.

Precis ringde det någon försäljare , vips så hade jag beställt 2 grejer , men det var helt ok pris,
en månadsförbrukning & nyttigheter.
MEN det är olikt mig , ringer dom i vanliga fall så tackar jag & lägger på ,
så vad hände ? Men ja , skitsamma ingen förmogenhet att betala så det kan ju vara värt att testa.
En av dom var bra mot magkatarr mm , vilket jag har jämt & ständigt så det kan vara värt att prova ;)

Om 40 minuter slutar Älsk , då blir det laga mat & sen ska jag storstäda.
Hade tänk göra det nu på dagen men eftersom Ängla är klarvaken & tycker inte det är lika roligt
när jag springer runt får jag vänta .
Hon skiter i att jag sitter här , men börjar jag dona med något , då blir hon arg .

Även fått papprena om TEDDY , 17 sidor med frågor till mig om gravditeten .
Sen en sida till älsk .
Jaja , har fyllt i allt utom 2 frågor , måste friska upp minnet lite haha.









Postat av: beetty

Utmaning i min blogg =)

2009-02-05 @ 10:32:25
URL: http://freshing.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?