Sovande snoris..

Nu sover min lilla prinsessa.
Hon är duktig hon , hon spydde som bara den , satt i mitt knä men lyckades spy ner hela sitt ben , ena handen
& halva mig MEN inte en enda droppe på sin body , hur lyckades hon med det ?
Haha , blev lite förvånad om man säger som så .
Hon har börjat kräkas en massa igen , lite tråkigt .
Men det går över det med..

Idag har vi inte gjort allt för mycket , jag har diskat & dammsugat, passade på när älsk fortfarande var hemma.
Ängla & älsk badade & det var mycket uppskattat från Ä´s sida som vanligt.
Ätit gröt har hon också gjort & idag gick hon med på att äta ungefär 2 tsk iallfall.
Haha , men som innan var det sådär , men man får taggla vidare helt enkelt.
Jag hade tänk att städa vidare men hamnade här , illa ;)
Men så blir det ibland.

Kan även meddela att lilla prinssesan åkt på en liten förkyldning mitt i allt ,
mindre roligt men hon är inte hälften så skrikig som hon var första gången .
Men nu förstår jag varför hon varit en gnällis ändå sen vaccinationen,
antagligen detta som hållt på att bryta ut .
Men ingen feber iallfall , så det är bara att vänta ut förkyldningen..

Nu ska det drickas kaffe !










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?