The more I had to change I'd just stay the same

Så var det Måndag igen ;)
Igår åkte vi till Niklas,Sandra & Kevin på kvällen,
var hemma lite innan tolv tiden .
Jättetrevligt hade vi iallfall , hinka kaffe som förr haha , nja i närheten iallfall.
Insåg idag att jag dricker inte så mycket kaffe .
Innan jag blev gravid så drack jag ca 4-5 kannor själv , när jag blev gravid
kunde jag inte dricka kaffe knappt utan att spy som en kalv.
Idag dricker jag minst 2 koppar om dagen , lite knepigt att man kan bli så förändrad;)
Ängla var vaken en stund hos dom iallfall , sen somnade hon gott.
Hon vakna till liv när vi kom hem & snacka lite, sen slockna hon igen.
Sen att man själv somnar hundra år efter är en annan sak.
Var inte så pigg när jag fick gå upp 7.20 för att fixa en flaska.
Hon var pratglad & snacka lite , sen somna hon .
Vilken sovare man har !

Gick upp vid 10 iallfall , har inte gjort allt för mycket, lekt lite med Ängla ,
hon somna precis igen .
Men det lär inte bli långvarigt eftersom hon somna i babysittern.
Börjar jag flytta henne nu får jag på nosen , nej men nästan.
Hon är en kopia av mig , humör när hon vaknar om hon inte får göra det i lugn & ro.
Men sover hon så kan du släppa en bomb bredvid henne utan att hon reagerar.

Ska ta en promenad sen , lägga över lite ny musik på mobilen & gå i det sköna vädret.
Men det blir nog lite senare, sen blir det tvätta !

Nu ska jag diska lite medans snoris sover.










Postat av: Magdalena

Sötunge! Hon växer fort :)

2009-02-09 @ 15:19:41

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?