Utmanad igen..

Denna gången av Carolin .

1. Fyra tv program jag brukar se på: Unga mödrar,2½ män, Miami INK,Scrubs

2. Fyra saker som jag gjorde igår: Var på dop, på kalas, på familia , provade abtonicbälte.

3. Fyra saker jag längtar till: Körkortet,värmen,en flytt, bli milijonär.

4. Fyra saker som står på min önskelista: Få tummarna loss & ta körkort,hitta hus/lägenhet,träffa Sina & fortsätta var lycklig <3

5. Fyra saker jag tycker om att göra: Umgås med min familj, datorn , tvn , vännerna.

6. Fyra saker jag avskyr: Idioter,lögner,svek & att vara fet ;)

7. Fyra saker jag åt igår: Kassler, potatissallad,kladdkaka & saffranskaka.

8. Fyra bloggar jag utmanar:
OLE DOLE DOFF ... POFF ?
Ja det vill säga,  den som vill ;)









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?