Vilken hääärlig dag ;)

Godmorgon !
Gick upp för en timma sedan & Ängla vakna en stund efter.
Härligt med sovmorgon , om man bortser från matstunden vid halv 8 i morse.
Efter en helg med bara skrik är det skönt att vakna & ha en solstråle till dotter igen.

Ringde & boka kyrka tills den 28/3 då det är dop , blev den andra kyrkan i Åstorp för dom hade
dop tjofräsen på Lördagarna , men vad gör det ?
Sen är församlingshemmet bokat på den andra .
Nu kan man köra på lite eftersom vi vet plats & tid.

Sitter & väntar på kaffet nu , sen blir det lite frukost.
Ängla sitter glad & nöjd i babysittern.
Sen ska jag städa lite innan vi ska till bvc kl 14.45 för 3 månaders kontroll.
Ska bli kul & se hur lång hon är nu & vad hon väger.
Vi får väl se ;)

I helgen har vi varit iväg mest , orkar inte skriva allt men igår var vi på lillebrosans hockey,
min käraste hade ingen jacka så han höll på att frysa bort i ishallen stackarn.
Efter åkte vi till Johan & Carro .
Hem & badade med snoris , vilket hon tyckte om som vanligt.

Nu är kaffet klart så nu säger jag tack & hej !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?