1 månad som gifta & jag är tillbaka ;)

Efter mycket om & men med min älskade&hatade dator så ska jag börja blogga.
Har formaterat den & donat ett par gånger , men nu verkar den vara som den ska .
Så nu ska jag sätta igång & blogga flitigt igen.

Orkar inte dra upp allt som hänt sedan sist , massa kul iallfall .
Just nu sitter min gubbe & ordnar ny mail eftersom han inte kan ha den gamla med Gustavsson ,
för nu är han ju är han ju en Onttonen sedan en månad tillbaka.
Ja , för idag är det vår 1 månadsdag som gifta  , gulligt ;)

Imorgon ska jag på ansiktsbehandlig på morgonen , så älsk kör oss till morsan
innan jobbet , sen passas ju Ängla av mamma under tiden jag blir bortskämd .
Ska bli otroligt skönt & väldigt välbehövligt.
Får se om jag hinner hämta ut mitt paket från gymgrossisten också ... roliga grejer där i .
Mer om det när det är hämtat , sen kommer vikt bloggen länkas också , så får man skriva ett mail
om man vill ha lösenordet helt enkelt.

Nu ska jag läsa ikapp massa bloggar , så ska man ju lägga till alla favoriter igen .
Blä , att det ska vara sånt jobb att formatera om en dator .
Men nya msn är nice iallfall !










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?