Ett leende lyser upp hela världen !

När Ängla ler , så blir man alldelses lyckling innuti & hela dagen blir underbar !

Just nu ligger hon & sover, övertrött som hon var.
Men om det blir långvarigt får vi se , hon åt sist kl. 10 & 
för en halvtimma sedan ungefär åt hon kanske 40 ml så det lär ju vaknas & vara matdags snart igen.
Sitter & är jätte trött själv också , behövde gå upp redan kl. 6 i morse för att fixa mat.
Tro fan att man är rena zombien efter :P
Tar ju 5 minuter innan jag ens kan ta mig ur sängen nästan ..
Nej , kl. 7 ska det vara , då är det inte lika hemskt .
Snacka om att vara bortskämd !
Ska snart ringa lite samtal , kom just på att jag måste ringa kyrkan ,
får bli imorgon på morgonen .
Har minne som en guldfisk , inte lätt ;)

Kl. 16 slutar min gubbe , härligt som bara den när han "tidig" vecka.
Sen blir det åka & handla lite , för ikväll ska vi ( rättare sagt JAG ) laga kycklingwok grejs
så kommer Johan & Carro hit & äter.
Skulle egentligen dit , men så kom vi ju på att vi ska tvätta idag, men det löste ju sig galant.
Vi får väl se om jag kommer ihåg hur jag gjorde...









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?