Fredag , tack & lov :)

Idag är det fredag & det är superskönt , för nu återstår 2 dagar med älsk hemma hela tiden .
Har inte gjort mycket idag , ätit mysig frukost i sängen & så har jag lagat käk i vanlig ordning.
Vi är överrens om att vår dotter är rolig , hon ska väcka oss , när vi är pigga så somnar hon om :P
Idag blev det pasta med ost & baconsås m champinjoner & lök , goooott .
Älsk höll på att glömma att han börja vid 3 idag , tur att jag påminde honom ;)

Har inte gjort mycket , snackat med mamma & lite andra .
Ringt kyran vi ville ha, men dom hade inte ledig den dagen vi har tänkt så
på måndag blir det ringa annan på måndag.
Håll tummarna att dom har ledigt !

Skriver mer sen , lillan vill ha lite käk nu tror jag ...








Postat av: LITENSKATT.SE

Håller tummarna!



Du, ingen aning. De ringde & sa att personen som bor där nu har sagt upp den muntligt så vi får vänta. 2 våningshus i Ljungbyhed.. Nja vi får se hur den ser ut först. Tror den låg på 2a våningen. kram kram

2009-01-30 @ 18:15:14
URL: http://litenskatt.se
Postat av: Penajs - tankar, foton & musik

hihi=)

2009-01-30 @ 18:41:42
URL: http://penajs.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?