Ge mig SOCKER !

Just nu har jag världens sockerbehov, godissugen som ett svin.
Illa detta, denna veckan har jag varit onyttig på kvällarna ,
men det är av den enkla andledningen att älsk jobbar kväll ..
Är så tråkigt & man sitter framför dator & tv , helt plöstligt kommer sötsuget som en käftsmäll.
Sen är min dotter såå rolig att hon bara sover, är det verkligen normalt ? ;)
Men ska snart tjocka i mig lite chips & dippa.
Eller varför inte glass & chokladsås , nja , får nog ge mig lite .
Men kaffe ska jag ha iallfall.

Kom just på mig själv att det är februari nu , inte mars ( eller ja imorgon).
Börja spåna lite på vad man kunde hitta på till Z i födelsedags present .
Tur man är så förvirrad.
Nu slog det mig att mannen min fyller år snart ( hela 25 år , gammal gubbe haha ) , vad ska man hitta på till honom då ?
Min fantasi är inte i funktion just nu , så det får kommas på sen .

Jaja , vid 23 slutar älsk , skönt som tusan .
Då får man lite mys ikväll , denna veckan har man knappt träffats känns det som .
Vilka problem man har va ?

Nej , nu ska jag tjöta vidare med Thérese på msn , hon har faktiskt bidragit till mitt sockersug
genom att skicka bilder på smarriga marängtårtor .









Postat av: LITENSKATT.SE

Haha! Vi funderar ärligt att flytta uppåtlandet, Daniel söker ändå nytt jobb också så.. Nja vi får se.. Trivs bra i Klippan. Jag tror inte vi kommer ta lägenheten om vi får möjligheten.. Vet inte om vi kommer trivas där.. Nåja, får se.. Måste på toa innan jag pinkar ner mig.. Kram

2009-01-30 @ 21:05:37
URL: http://litenskatt.se
Postat av: Nathalie

Jo det är jätte tråkigt när det krånglar så med pengar, man vill ju ha den tryggheten att vveta att man får pengar varje månad. Och när man har barn vill man ju kunna ge barnet allt den behöver. Bara jobbigt när man lånar att man int evill låna fult så mycket som man kanske skulle fått egentligen just för att det känns så dumt att låna.

2009-01-30 @ 21:08:33
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Min gubbe blir ju 29 för fan, haha ;D

2009-01-30 @ 21:27:33
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?