Godmorgon !

Precis hoppat ur sängen för Ängla tyckte det var dags att gå upp .
Så man fick ju ge sig tillslut eftersom hon hellre ville böka & snacka än att somna om .
Sitter & väntar på mitt kaffe , sen blir det ett bar tll det haha.
Prova en igår , en liten tugga & kan förstå varför man blir mätt på en sån liten,
den är god som tusan men förbannat svårtuggad.
Bara att Älsk inte orkade äta upp hela säger allt , han som äter allt & inget som en häst.

Vid 14 ska vi på babymassage på öppna förskolan/bvc , ska bli jättekul.
Förra gången blev inställd så idag blir första gången.
Lillan älskar som tidigare nämn att ligga naken & lite massage på det så är hon gladast i världen.
Efter blir det bara hem & sen bli hämtade av mamma , ska vara där tills ikväll
för hon ska iväg & pappa ska till Bulgarien med jobbet , så då hoppar vi in & passar snorungarna.
Men det ska bli mysigt , dom börjar bli så stora , så man får passa på att sitta & mysa innan dom
blir jobbiga tonåringar haha.

Vår lilla tjej börjar bli så stor har jag kommit på , nu väger hon lite mot innan ,
för då var hon som en liten fjäder, nu känner man att det är något man håller .
Sen är det massa snack & skratt, ska ta allt , stoppa allt i munnen , speciellt händerna.
Hon har även börjat att dra sin snutte över huvudet , eller ja allt vill hon lägga över huvudet när hon är trött
& såklart kila sig i bakhuvudet som en apa ;)
Mitt hjärta , kan inte ens förklara hur mycket jag älskar henne !


Nu ska jag kolla vidare på topmodel Austalien & äta min frullebar ;)









Postat av: Lisa

Så himla mysigt :) längtar tills jag känner sparkar och magen börjar växa! :) vilket roligt jobb att åka iväg till Bulgarien ^^ lycka till med viktnedgången nu!

2009-01-22 @ 13:01:41
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?