Godmorgon !

Godmorgon !

Igår gick vi med T & hennes dotter L , sen följde dom med oss hem & fikade.
Var jättetrevligt , synd nog kom älsk 15-20 min efter hon gått , annars hade han kunnat köra henne
i det hemska vädret , en mindre snöstorm kallar jag väl det ;)


Sovit hyfsat inatt , älsk har tagit Ängla nu på morgonen , matat & blöjbyte
så jag skulle få sova lite .
Skönt som bara den , men nu är ju han rent utsliten & han ska jobba kväll ?
Han får väl sova sen...
Vi ska på 2 månaders kontroll eller läkarkontroll kanske det heter kl.11
Skulle egentligen på sånt samtal för mig också i eftermiddag men jag hoppar det tror jag,
får se för det är en sån knepig tid att jag måste ha med Ängla & det står att man helst ska vara barnfri :P
Är väl inte supersugen på att babbla med henne heller idag ..

Annars blir det städa när vi kommer hem , ska passa på innan mannen åker på jobb ,
går snabbast & enklast så :)
Hörs lite senare för nu ska jag fixa frukosten !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?