Helg med fart i ...

Idag har vi varit hos Älsk´s mormor , sen till hans ena moster.
Kom precis hem nästan.
Nu är gubben & hämtar lite thaikäk , eller ja vårrullar till mig iallfall ;)
Sen ska vi åka till mamma & c/o & sova där inatt.
Ska till Ullared imorgon bitti så mamma ska passa Ängla sålänge,
men blir inte så länge för älsk börjar jobbet kl 16.
Men något ska man väl hitta , annars är det ju bara en rolig tur.
Ska nog shoppa loss på barnkläder om dom har något skoj ;)

Så det blir bara käka , sen sticka hem till dom & vänta in mamma som jobbar till 10,
sen tjöta lite med henne & nanna kudden .
Usch , behöva gå upp tidigt , annars har vi ju åkt 2-3 timmar innan dom stänger sådär impulsivt,
nu ska man göra som många gör , åka dit tiiidigt & jävligt .

Aja , det ska säkert gå bra!
Nu har jag inte tid att skriva mer så jag tackar för mig .








Postat av: Therése

JAG VILL OXÅ MED!!

2009-01-25 @ 23:22:14
URL: http://tstruwe.blogg.se/
Postat av: LITENSKATT.SE

Fan vad många ovettiga mail man får.. Folk som bor i lgh.. Känns som om dom inte läst skiten bara utan mailat efter bild. morr & fräs

2009-01-26 @ 10:18:38
URL: http://litenskatt.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?