Hon bara sover & sover...

Snoris sover som en klubbad säl just nu .
Hon har sovit sen 15.15 kanske , vaknat till & somnat om lika snabbt , försökt ge henne mat men icke..
Ska prova strax igen , för hon måste ju äta snart tycker jag .

Själv är jag fortfarande slö & matt i kroppen, näsan rinner, hostar & halsen ömmar.
Huvudet känns som det ska explodera så det är rätt skönt att det är en lugn kväll .
Hoppas att detta är borta imorgon så man kan gå på massagen , vill inte missa det ju !
Men jag kan ju inte gå dit & må såhär , behöver inte förpesta massa andra än nödvändigt ;)

Sugen på kaffe , får nog sätta på lite tror jag, sen mysa i soffan med mig själv & Ängla sen när hon vaknar.
Ska titta på Hopkins också !









Postat av: Anonym

Haha, söting som bara sover ;D

2009-01-28 @ 21:54:43
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?