Kvällspromenad.

Blev en härlig kvällspromenad , precis kommit in.
Hatar & älskar att gå på kvällen ,det är skönt som tusan men samtidigt
väldigt obehagligt , mest för det är Åstorp kanske, man kollar sig lite extra över axlen .

Snart ska jag spela lite Sims & roa mig med det.
Funderar på om jag ska installera det på den bärbara också ?
Onödiga Alexandra är i farten .

Snoris ligger & sover , första gången hon är så här snäll & go när älsk jobbar kväll ,
annars brukar hon gapa hejvilt till & från , saknar ju sin pappa såklart;)

Nej , nu ska jag hämta mig en iskall cola :)








Postat av: Lisa

Men alltså.. Är Åstorp ett sånt område? :S Landskrona är väl värre? :P



Btw, Sims är bäst, spec Sims 2 :D

2009-01-06 @ 08:32:38
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?