Nu ska det handlas till snoris..

Nu ska jag klicka hem lite kläder till snoris ,
hittade ett par mommin byxor , hon har ju en body med mommin , så då måste hon ju faktiskt ha ett par brax också.
Det är farligt att börja,  för det är ju så mycket roligt att köpa.
Vi har väl turen att jag inte kan handla på i vanliga butiker för jag kan inte med alla dessa fula
mönster & färger , vissa grejer är helt ok men oftast inte i hennes strl .
Men jag vägrar klä henne i psykotiska färger&mönster , om inte hon blir knäpp så blir jag det .
Jag är kräsen till max , men sån är jag.

Försöker hitta en vagn också , är lite osäker på den vi hittade men ändå inte.
Funderar på en med tre hjul bara , men tycker dom är rätt fula , hittat någon som är ok
men dom flesta är urk , men så är dom rätt okej just för dom är lättkörda.
Vilka problem man kan ha , vi har egentligen en utmärkt vagn som duger perfekt,
men den är rätt tung & det stör mig lite + att den är stor , vilket egentligen är positivt men ja...

Nu ska jag leta vidare...









Postat av: Madelen

Vad har ni för vagn nu? Märke? Bild?

2009-01-22 @ 11:16:52
URL: http://vinterbebis.wordpress.com
Postat av: Camilla

Guu vad söt hon är.. Mina har blivit så stora nu, så nu kan man ju inte snusa på dom längre.;-) Min äldsta son som är 15 år, säger låt mig vara, dottern som blir 14 kan ju hända att jag får en kram av då o då, plutten som är 5 år får jag bara krama när han vill kramas..



Hoppas att dottern blir frisk snart..

2009-01-22 @ 11:18:43
URL: http://tuffmammas.blogg.se/?c=1209303059
Postat av: Madelen

Vad vill du ha för vagn här näst? Eller vad är du ute efter? Har avverkat ett par stycken själv å tänkte om man kan vara till någon hjälp...

2009-01-22 @ 14:00:23
URL: http://vinterbebis.wordpress.com/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?