Nu vill jag inte se mig i speglen längre...



Nej fyfan , nu får det vara nog .
Kan inte se ut såhär , dags att göra ett seriöst försök att gå ner &
inte förvänta mig att gå ner utan att göra det minsta som förr.
Ska planera & skriva ner mina mål , sätta igång ordentligt .
Sen börjas det på riktigt .
Kan inte se ut som en fet gris hela livet , sen skiter jag fullständigt i om jag så fött 20 ungar.
15 kg ska ju inte bli allt för svårt ?
Haha får intala mig det , nu med hälsosamma metoder tar troligen sin lilla tid om jag
har otur , men vi får hoppas det går hyfsat snabbt .

Kommer dyka upp en blogg om detta också , men då krävs det lösenord .
Där kommer jag skriva om hur det hela går , mina planer , matintag , vikt + / -  mm.
Öppet & helhjärtat , därav att den inte är öppen för alla.
Jaja , håll ögonen öppna om ni är intresserade !








Postat av: LITENSKATT.SE

Önskar min var utploppad då hade vi kunnat kääämpa tsammans!

2009-01-14 @ 21:54:26
URL: http://litenskatt.se
Postat av: Anonym

Oh, jag är så intresserad så att det bubblar i mig ;D klart att du klarar det! Tänk på mig som ska bli en tjockis nu ;D

2009-01-14 @ 22:04:02
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?