Så var det kväller...

Så nu hamnade jag här igen ...
Varit dåligt med inlägg idag , haft fullt upp med annat.
Nu är det lugna puckar som gäller .
Ängla ligger & snackar i babygymmet, snart blir det nog natta henne ,
men hon har sovit mycket idag & för att undvika samma piss som igår kväll/natt
så får hon ligga & bli av med lite energi så man kan få sova normalt .
Är så bortskämd med att hon sover hela nätterna så man blir en zombie om hon inte vill sova
när man själv är svintrött.
Snart stupar jag nog också i säng .
Älsk slutar inte försen 2 i natt & jag orkar troligen inte hålla mig vaken.
Haha , blivit en riktigt kärring med andra ord.
Pinsamt ....

Nu måste jag hälla i mig lite vatten innan huvudet exploderar.








Postat av: Lisa

Du är ingen kärring ;D

2009-01-08 @ 23:14:23
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?