Sina ...

Fick precis höra att det går jättebra, vovvarna sover ihop , busar & är ute 6-7 timmar mm .
Hon är lugn & så vilket är viktigt för oss.
Trivs som bara den gör hon , dom vill gärna ha henne & vill vill att hon ska vara där.
Dom kan ju som sagt ge henne det bästa hemmet !

Igår blev det ingen ansiktsbeh. dom ringde & bokade om pga sjukdom mm .
Lite trist men fick en hel dag med min mamma & det var undebart !
Åkte förbi Babyland & jag fick syn på en vagn jag vill ha , så ev blir det ny vagn inom en snar framtid.
Uh , kommer väl bli en vagntönt som ska byta hela tiden .
Älsk skratta mest åt mig men sen så ville han ju också så det blir nog så .
Ska kolla lite mer på den & så , den är liten & smidig & kostar nada så varför inte slå till?

Sen blev det lite städning & så badade vi allihopa , Ängla skrattade & hade sig som bara den .
Haha , hon älskar att bada den ungen :)
Så var det ju första gången jag badade med henne .
Mys <3

Idag tog älsk hand om att mata snoris på morgonen innan han åkte till jobb , sen sov vi till 10 .
Nu sitter jag & äter frukost & dricker kaffe.
Ängla sparkar i babysittern & börjar nog bli liite uttråkad.
Vid 1 ska vi möta upp Teresé  & Nea för en promenad  :)









Postat av: LITENSKATT.SE

Vad skönt! Sitter här helt överlycklig. IT'S A GIIIIIIIIIIIIIRL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-01-16 @ 11:20:04
URL: http://litenskatt.se
Postat av: LITENSKATT.SE

Blir snart förbannad pga felmeddelandena.. Har mailat webhotellen nu också. Jag har också märkt det när jag surfar i IE.



=) .. Vi funderar på Estelle.. Men det är såååå svååååårt!! Annars hade vi redan bestämt Benjamin.. haha.. Men det går inte nu ju :P

2009-01-16 @ 11:33:13
URL: http://litenskatt.se
Postat av: carro

vad kul med ny vagn! vi väntar på att det ska bli bart ute så vi kan köpa ny, vet inte vad för någon men det blir en sittvagn med fullt liggläge :)

Bra om den är smidig, men samtidigt måste den ju vara rymlig. iallafall för oss. kanske inte för er som vill byta ofta :D

2009-01-16 @ 12:06:45
URL: http://nindo.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?