Sjukling..

Nu ska man väl försöka skriva lite.
I Måndags var vi på Gekås , blev en del kläder & så .
Sov hos mina päron från Söndag - Tisdag , var skönt faktiskt speciellt när älsk jobbar
kväll , det är så tråkigt hemma då ju .
I går var jag hos syster så hon fixa mina naglar , hon hade det jättefint där hon jobbar , första gången jag var där.
Åkte hem & laga mat , sen åkte gubben till jobbet.
Sen spenderade vi resten av dagen i sängen för både jag & snoris var trötta.
Idag har vi inte gjort något , fixat käk & umgåtts , nu är älsk på jobbet .
Snoris sover så jag ska också passa på att vila lite.

Har ont i hela kroppen , trött & frusen , blää.
Jag har alltid femhundra förkyldningar under vinterhalvåret...
Ängla var jättetäppt i näsan i natt så det är inte heller roligt.

Hoppas jag mår bättre imorgon , för det är babymassagen , men går inte dit om jag är krasslig,
så jag inte smittar ner de andra mammorna eller bebisarna , lite dumt ju .

Skriver lite mer sen & lägger upp någon bild .









Postat av: LITENSKATT.SE

Jag vill också till Gekåååås!!

2009-01-29 @ 09:30:31
URL: http://litenskatt.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?