Snart kanske?

Vi får se om mannen min dyker upp här hemma lite innan 1 idag , har gjort det dom andra dagarna
så vi får hoppas han kommer lite tidigare idag med.
Sjukt att man kan sakna någon så mycket fastän man träffas alla resterande timmar av dygnet.
Kvällen har inte bestått av mycket mer än att man varit ute med Sina , tjötat med Lisa på msn.
Ni får säga stort grattis till henne & Ingo , för dom ska faktiskt bli föräldrar i September !
Tur jag tjata lite extra på henne att ta ett test haha , för det visade sig allt vara en liten knodd i magen :)

Ska snart dra igång lite Sims & spela en stund .
Imorgon blir det upp tidigt & städa klart det jag inte hann med innan ,
vill gärna inte dra igång dammsugaren nu direkt.
Sen vid 12 tiden kommer familjen som är intresserade av Sina hit & ska träffa henne .
På eftermiddagen/kvällen ska jag & Ängla träffa Teresé & Linnea , ska bli jättetrevligt :D

Snoris inte ätit sen 5-6 tiden, så snart borde det ju bli dags att ha lite mat i magen.
Just nu ligger hon & sover vilket hon gjort ett par timmar.
Hon är go hon.
Sen när pappa kommer hem blir det lite gos innan hon slocknar igen .
Han är faktiskt påväg hem fick jag ett sms om nu :D
Härligt värre , då kan man slippa känna sig så förbannat uttråkad.

RIKTIGT sugen på kaffe är jag också av någon konstig andledning...
Kanske får slänga på en kanna ?









Postat av: Lisa

Haha, ja, du är för underbar :D jag är glad för att du tjatade på mig och attans, du har stor påverkan ;P haha! <3

2009-01-08 @ 01:24:12
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?