Bra artikel..

Är rätt mycket snack om hurvida man ska vända barnet ifrån sig i vagnen tidigt eller inte.
Här är en skitbra artikel som säger en hel del ?
KLICKA HÄR !

Vi är på jakt efter ny vagn & vårt kräv är att Ängla ska kunna sitta mot oss,
det är lättare att lugna ett barn som ser än & roligare än att prata med en rygg .
Men framför allt mindre stresssnde antagligen .

Nu är det ju så att få trehjuliga vagnar har detta som ser ok ut & väger hyfsat lite.
Tyvärr får man väl säga !








Postat av: floos

fin blogg, följa varandra via bloglovin kanske?

Jag är också ung mamma

2009-07-03 @ 21:05:43
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Natha

Jag tycker att man märker ganska bra själv när det är dags att byta håll. Alexander satt väl mot oss tills han var 1 år sen vände vi, eller vi kanske vände tidigare, vet inte riktigt. Men han blev ju så nyfiken, skulle klättra upp å kolla framåt eftersom de kom så mycke ljud därifrån, man vill ju veta vad som händer liksom :P

2009-07-03 @ 22:17:00
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/
Postat av: imberpluvia

Jag vill ha en agn med svängbart/a framhjul & som man kan ha vänt mot sig. Förlsag?

2009-07-04 @ 22:44:12
URL: http://imberpluvia.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?