Får väl uppdatera?

Såg att mitt mobil inlägg blev lite fel men ja det får vara så .
Lite puckat att den inte visar rätt på kartan , för jag är nämligen i Glumslöv & inte Åstorp.

Ute hos päronen men bara mina syskon som är hemma just nu,
mamma kommer väl om någon timma, hon är hos en 84-årig spåtant ;)
Sen kommer mormor också.

Snoris somnade precis , så nu kan jag vila kroppen en stund , fortfarande apdålig
& tydligen syns det på mig enligt alla andra .
Roligt & se mer hemsk än vanligt ju .

Ska lägga mig en stund sen när morsan kommer hem , välbehövligt &
mamma är guldvärd som ställer upp & hjälper.
Jag är inte den som ber om "avlastning" mer än till min make ,
men nu är jag helt förstörd i ryggen & huvudet sprängfärdigt.
Tack & lov är lillan på gott humör & lättroad igen :)
Dock ser det ut som hon ska få en släng sjuka hon med.
Älsk är fortfarande inte bra , så vi får se hur lång tid detta tar ...

I kväll ska vi tvätta också , så det blir bara att älsk kikar in snabbt så får vi åka.
Hade jag inte varit dålig hade vi tagit tåget hem trots att det är drygt.

Aja , syster befinner sig nog snart i Grekland , blir borta en vecka .
Men en vecka är lååång tid utan att prata alls.

Har hänt en del de senaste dagarna , snarare har vi gjort massa,
men orkar faktiskt inte uppdatera om det nu ...

Igåg ställde sig Ängla utan  stöd & stod kvar ett par sekunder :)

Hörs lite senare !








Postat av: Sofia

Saknar dej massor syster! Har nere ar det super varmt, men det ar jatte skont. Har bloggat lite snabbt som du kan lasa.

Du far vara inne sa ofta du kan pa msn, for jag har hittat ett jatte bra internet cafe o min farbro har nog aven internet :)

Hors snart! Alskar dej <3

2009-07-02 @ 14:33:58

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?