Fredag innebär S E M E S T E R!

Jag hade helt glömt bort att det var fredag , detta innebär att älsk har semester i 2 veckor nu !

Svärmor var här ett par timmar & jag har varit på hyreskontoret ännu en vända
eftersom nummret till dom som bor i lägenheten vi vill ha inte stämde ,
inget svar än men ska prova vid 5 tiden igen ifall de jobbar ;)

Snoris har sovit i princip hela dagen känns det som , när hon vaknar ska vi ut .
Annars blir det en lugn kväll för vår del , ska upp tidigt imorgon & hem till päronen .
Måste vara där runt halv 9 tiden för vi ska åka vid 10 .
Kan inte bara lämna av henne & åka , måste få pussa & gosa snoris massor innan .
Ska packa det som ska med också så man inte glömmer hälften imorgon.

Är riktigt uttråkad & har tittar på The hills ett tag , så snart hoppas jag Ängla vaknar ;)









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?