Ge mig lite papper?

Igår var vi hos päronen hela dagen , älsk kom efter jobbet & så åkte vi väl runt 22.30 tiden .
Jag ser ut som danska flaggan just nu efter att jag låg i den uppblåstbara båten i poolen &
fjollade mig eftersom det var kallt i vattnet.
Men jag badade liite , doppade dock inte huvudet.
Sen blev det massa annat man gjorde.

På kvällen däremot runt 20 tiden var det 26 grader i poolen & alla utom Älsk & Ängla
badade , alla gick upp & jag tjatade mig till att min lilla syster skulle bada lite mer,
det slutade med att vi badade i ca 2 timmar :P
Kanske inte ett smart drag när man är jätte förkyld,  just då kändes det inte .
Men idag , jo jävlar , tio gånger värre igen !!
Har laddat upp med halstabletter & hostmedicin så jag överlever nog.

Snoris sover just nu , men så fort hon vaknar ska vi upp till svärmor som bjuder på kaffe.
Kanske man kan få lite sol till ;)









Postat av: angelica - en annorlunda och bättre ung mamma blogg

tack=) ja, jag kände att det var dags nu, man ska inte ta skit!=)

2009-07-02 @ 21:27:03
URL: http://enkärlekssaga.se
Postat av: carolin

ja det är klart. jag själv tycker inte det gör något att börja använda lite tidigare än det står men det ska bara vara lite tidigare inte sådär vid 2-3 månader tillochmed 4 månader är för lite.. vi har satt theo i den när han va lite mer än 4 månader men han har inte fått använda den utan bara satt han där för skojsskull men nu när han är 5 månader tycker jag inte det gör något faktiskt! sen är ju alla barn olika vissa är mer utvecklade än andra så det beror ju lite på det också :)

2009-07-03 @ 10:59:30
URL: http://cna.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?