Godmorgon !

Har varit uppe sedan 8 & känner hur tröttheten är på väg att ha ihjäl mig,
okej lite dramatiskt kanske men tack & lov för mitt fina kaffe !

Snart kommer han som ska besiktiga lägenheten , håll tummarna för det bara är småfix som att måla om .
Kan tänka mig att den gräsliga jävla färgen i köket måste bort , den är ful som fan & jag har inte orkat måla om ,
i vardagsrummet ska målas om eftersom det inte är vitt .
Så vi får se vad han säger ...

Igår ringde min älskade syster , fatta hur härligt det var att ÄNTLIGEN få prata med henne ,
första gången på 1 vecka .
Så idag ska hon allt komma hit & leka med mig & Snoris .
Lillan lär skina upp som en sol när hon ser sin Sofia haha.

Aja , annars händer det inte mycket mer , älsk jobbar sent idag & det är drygt som in i ...
Är skitväder också , så ut vill man inte såvida man inte ska frysa & blåsa iväg .

Nej nu ska jag avrunda här & vänta in besöket.








Postat av: carolin

jasså inte ? själv hade jag en lätt graviditet måde endast illa 2 gånger i början av graviditeten :) men min förlossning va ju inte heller jobbig den tog 6 timmar 37 minuter men jag tyckte det gjorde svin ont. och jag krystade i 1 timme och 7 minuter men sen vägde theo också 4330g så det har ju mycket med hur stort barnet är och hans huvud va 36 cm så det är ju ganska mycket hehe :) men sen blev jag igångsatt så jag låg ju där hela tiden och gjorde inget hem arbete så kanske därför det kändes värre för hade jag gjort hem arbete kanske jag känt annorlunda ;) jag hade också ont efteråt kunde knappt gå eller sitta.. men jag vill ändå ha ett barn till för hur ont det än gjorde så när man får upp sitt barn på bröstet första gången tar bort all smärta :)

2009-07-09 @ 10:16:19
URL: http://cna.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?