Hörs på söndag förmodligen !

Nu SKA jag packa , skrivit det innan men nu måste jag göra det.
Gick till svärmor & köpte lite cider & en flaska absolut till imorgon av hennes sambo .
Jag håller mig till cider jag ;)
Så slipper man åka till systemet imorgon & vi kom undan äckligt billigt om man säger som så haha.

Började spöregna när vi var där , alla var trötta inklusive vår lilla dam som gallskrek i vagnen så vi var illa tvugna &
ta upp henne men jag drog på mig regnskyddet & liknade en idiot men det var inte bra det heller enligt Ängla så tillslut fick vi gå & få lite regn på oss , nu när vi kom hem fick hon en flaska & somna direkt .
Ska passa på att få med allt & hoppa in i duschen sen SOVA .

Upp tidigt imorgon , ska åka hemmifrån senast 8 imorgon bitti , käka frukost hos mina päron & sen åka
vidare , känns skitjobbigt & lämna Ängla om jag ska vara ärlig  ...
Men det kommer gå bra & jag får ringa ofta så blir jag lugn .

Lär ju inte bloggas försen Söndag någon gång , kanske mobilbloggar vem vet !








Postat av: Therése

Jag har ju gjort de för 17!!!

och försök inte vara anonym.. såg allt att de var du som kommenterat =D Ha så trevligt i GBG här pissregnar de atm.. står som spön i backen. När du kmr tbx ska vi fika i parken igen!! Kram till er

2009-07-18 @ 11:34:10
URL: http://tstruwe.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?