Im back !

Nu så ska jag uppdatera lite .
LÖRDAG :
Träningen gick suveränt , blev 45 minuters kondition , inte illa för jag har inte tränat på år & dagar.
Gick upp till svågern efter så det blev lite motion då också !
Linn sov över hos sin kusin & vi åkte hem & käka , somnade på soffan redan vid 12 tiden .

SÖNDAG :
Vi slöa en hel del på morgonen  , kika lite på blocket & såg ett jäkligt bra pris på en vagn
så vi ringde & bestämde att vi skulle dit & kolla på vagnen .
Åkte till svågern först för att hämta Linn & slänga av vår vagn ifall vi skulle köpa den andra,
dock ville Linn stanna där sålänge så vi slängde upp vagnen hos David , sen åkte vi ner till Malmö .
Den var en dröm & köra mot den vi har idag & vi kunde inte åka hem tomhänta.
Vi behövde inte ens pruta för det gjorde han som sålde den helt själv & till det priset kan man
inte annat än tacka & ta emot !

Annars gjorde vi inte mycket mer igår , käka & tvättade suffletten & chassit på vagnen eftersom
dom inte tvättat den alls så den var inte i roligt skick , nu ser den betydligt bättre ut :)
Är iallfall jättenöjd men den .
Annan klädsel / färg hade inte varit fel , men nu har jag en underbar promenad vagn !




IDAG :
Snoris vakna vid 8.30 , gick upp & fixa en flaska sen terroriserade hon sin pappa som vanligt
genom att klätta på honom & försöka väcka honom .
Älsk gick upp & ringde hyreskontoret & förhoppningsvis renoverar dom lägenheten innan vi flyttar in ,
som ni kanske förstår får vi den :D
Så 1 oktober ( senast ) ska vi flytta in !
Riktigt härligt & få en tillräckligt stor lägenhet så vi får plats & slipper trängas i en 3a .

Ska strax hoppa in i duschen , sen ska vi hem till mina päron .
Ska träna idag också , får se om det blir i Helsingborg eller i Landskrona ,
vilket som blir ju bra .
Annars vet jag inte vad dagen bjuder på  , storhandla & städa iallfall men det blir senare.
Jo just det, Ängla ska få träffa sin kompis Nea innan hon åker iväg ett tag ,  så dom får leka lite innan :)
Så vi ska träffas i parken i eftermiddag.

Nu ska jag avsluta detta inlägget & hoppa in i duschen !








Postat av: Amanda

Vagnen var ju jättefin. ^^

2009-07-27 @ 17:50:45
URL: http://creyla.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?