Jag orkar inte med rubriker.

Idag klev vi upp vid halv 11-11 ungefär .
Har inte hunnit med att göra något annat än leka med snoris , prata lite i telefon& nu sover hon igen .
Ska hoppa in in duschen för snart kommer syster hit .

Ska ladda kamerabatteriet så jag kan ta lite bilder .
Jaja, blir inte mycket mer från mig nu !









Postat av: Sandra

Nej, Jo de är sant. Alla barn är ju olika, men tycker de endå känns fel att somna han så, somnar ängla i famen?

2009-07-15 @ 13:02:46
Postat av: jessica

Sv: Jag vet inte, kan bara inte se mig själv sätta en nyfödd bebis i en bilbarnstol. Känner typ ingen som gjort det. Min barnmorska åkte tex med sitt senaste barn i famnen. Men vem vet, hinner kanske ångra mig, vi kanske tillochmed går hem. Vi bor liksom 3 minuter gångavstånd från sjukhuset. Huvudsaken är att om jag vill så är det mitt beslut :).

2009-07-15 @ 17:09:47
URL: http://jlethin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jja oki ...Okej vad bra. Fast Ängla har ju varit en liten törnrosa gemfört med kevin ;P haha



Jodå, men de handlar inte alls om de eller om kevin, inte drf jag tappat orken, massa andra saker. Pågrund av dem andra sakerna har jag tappat orken,lusten at leva... Just nu känner jag mig verkligen som en värdelös mamma som inte orkar leka med han osv. Men de ordnar väl sig

2009-07-15 @ 17:18:32

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?