Just nu vill jag träna ...


Laurent Wolf - Wash my world


Så fort jag hör Laurent Wolf så blir jag på träningshumör & dumt nog sitter jag & lyssnar på en av låtarna nu .
Det är så man sitter & studsar i soffan faktiskt .
Ingen musik jag hade lyssnat på i vanliga fall men har helt plötsigt blivit insnöad i sån musik,
just för man blir tokig i huvudet ( läs: jag ) & sprutar energi ungefär .

Hade jag haft körkort nu hade jag pallat mitt feta arsel till gymmet NU eftersom gymmet är öppet
dygnet runt , men det går ju inte , bussarna går rätt illa också så jag får väl hoppa runt här hemma istället.


Laurent Wolf - No stress








Postat av: Gabbi

hej hej, vilken söting! hur gammal??

min dotter är 5 månader =)

lust att förlja varandra på blogglovin??

2009-08-01 @ 00:22:50
URL: http://gabriellaajohansson.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?