Kvällspromenad.

Idag har vi bokat tid för tatuering , ska få dit Änglas namn ( båda två) .
Skamligt att det tagit så lång tid innan vi fått tummarna loss bara.
Men nu så , vi hade tur , tatueraren är fullbokad men klämde in oss på Torsdag .
Åkte till Rusta efter & kika lite , blev småplock .
Syster kom hit efter vi kommit hem för andra gången , men lika trevlig att ha henne här som alltid .
Laga mat & så, sen körde älsk syster hem sen traska vi bort till svärmor .
Tog en kopp kaffe sen vid lite över 21 gick vi , tog en omväg hem & stannade till vid en lekplats.

Var riktigt skönt & vara ute , vädret var perfekt & jag njöt riktigt.
När vi kom hem så var det bara att lägga barnen , båda protesterade men tillslut så ;)
Vi fixade ( läs Daniel) skötbordet så nu är det inget skötbord utan enbart en byrå ,
vi har inte använt skötbordet på evigheter så det tar bara onödigt mycket plats att ha den utvikt
så nu har vi ett extra hyllplan istället.

Vi ska strax gå & lägga oss , imorgon ska vi nog hem till mina päron .
Ska iallfall sno deras slipmaskin så jag kan börja slipa ner skänken .
Fortsätta rensa i skåpen så man kan kasta allt skit man samlat på sig .
På tiden att man gör det, vi är inte ordningsamma för fem öre när det gället
att sätta in papper i pärmar mm , utan det mesta åker in i skåpet .
Men nu ska jag ta en kväll & sätta in allt .

Jaja, nu ska jag nanna kudde.
Hörs imorgon .









Postat av: imberpluvia

Sova bör man, men ändå sitter jag uppe. Ska med tatuera mig, minnestattoo först, har inte riktigt bestämt mig var jag ska ha Alica än :)

2009-07-22 @ 00:24:46
URL: http://imberpluvia.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?