Man får passa på .

Snoris sover nu igen så jag passar på att blogga lite.
Har egentligen inte så mycket att säga just nu .
Jag kommer väl snart börja blogga lite mer normalt , skriva om saker som är viktiga för mig .
Inte bara enbart vardagliga inlägg om vad vi gjort ;)
Lite mer personliga inlägg med mina känslor & tankar, jag orkar inte bry mig om fel personer läser längre,
blir någon arg & hysterisk över vad jag bloggar om så får dom väl bli det då  .
Inte mitt problem om folk vill ödsla energi på det .

Ikväll ska jag faktiskt se till & fixa lite i mitt huvud , fixa ögonbrynen innan dom blir helt vildvuxna & jag tappar formen haha.
Kanske tar mig ett härligt bad, lite peeling & mask .
Jag skulle nog behöva pyssla om mig , ladda om batterierna .

Först & främst ska jag klura på vad vi ska äta idag , idag har bara ätit frukost & några mariekex,
inget att heja för helt enkelt.
Men ska iallfall slänga på lite kaffe så det är färdig då mannen stiger in ,
idag är det fruklåda-dag ;)
Får se om det är något kul i den eller det vanliga.
Insett hur mycket vi sparar på att han "får" från jobbet , vi betalar 15-20 kr för en ,
hade vi handlat i affären hade det kostat ett par hundra förmodligen .
Inte helt fel att han jobbar på ett frukt & grönt företag.

Nej nu ska jag lägga mig ner här på soffan & glo lite på tv innan Ängla vaknar & det är mat&lekdags.








Postat av: imberpluvia

JAG TÄNKER I SAMMA BANOR NU! Varför orka bry sig egentligen? Tänker inte gömma A bakom låsta inlägg, hon är världens finaste unge & jag vill att hela världen får se det! Har inget att skämmas över utan något att vara stolt över =) Har du några önskemål ang designen? Hit me!!

2009-07-15 @ 13:34:59
URL: http://imberpluvia.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?